Avskedspartajande

Detta har varit en uuuunderbar dag. Jag & Belliz har tagit en tripp in till Linköping för att handla lite julklappar. Jag hittade lite skit till mamma, Malin & mina 4 kusiner. Toys R us är en fruktansvärt underskattad butik, tycker jag. Fyfasen så kul jag hade där inne. Massa roliga prylar överallt. Jag vill vara 10 år igen & köpa en massa barbies & shit.

Just nu befinner jag mig hos Räka med honom, Cim, Patrik & Bellan. Vi har lite avskedsfest, eller dom har det. Jag dricker vatten & dom dricker öl. Imorgon åker nämligen grabbsen till Italien & jag åker till Stockholm. Fatta hur mycket jag kommer sakna mina små hjältar!
Snart ska vi kramas & gråta tillsammans allihopa, det kommer bli ett sorgligt farväl. Usch, jag kommer inte kunna träffa mina små pojkar förrän på måndag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0