Gårdagen va bäst

Igår var nog den bästa dagen i hela mitt liv. Efter att maskinen hade gjort sitt framträde på scenen så blev vi inbjudna att följa med dom bakom för att efterfesta lite. Så där satt jag, martina, sandra & irma tillsammans med allt maskinen-folk.
En helt sjukt rolig upplevelse. Dessutom hade afasi & frej det väldigt kul åt min tatuering. Istället för att säga "Veni Vidi Vici" så gjorde dom om den till "Veni Weedy Whiskey". Haha, stördhuvuden ;D
Men men, hela maskinen-crew´n var helt fantastisk. Riktigt trevliga människor som satte guldkant på min dag. Tack för det!

Jag lägger förmodligen upp lite bilder snart, när jag fått dom av sandra :)

Kommentarer
Postat av: Martina

BÄSTA <3

2009-12-27 @ 17:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0