Hemma igen

Nu är Becca back in town!
Det blev en lite längre visit till Stockholm än vad jag först hade tänkt. Tog lite extra ledigt från jobbet så att jag kunde stanna lite längre. Det har verkligen varit övergrymt att spendera tid i huvudstaden tillsammans med Lisa & Josse, som alltid.
Eftersom Jossebosse är minderårig så gick vi inte ut i fredags eller lördags. Men efter att hon åkte hem i söndags så körde vi klackarna i taket & drack på rätt bra. Gick ut på någon slags rockpub som hette något i stil med Harry James, tror jag.
Jenny hade med sin systemkamera & tog lite bilder som jag tänkte bjussa på!


Jag & Lisa


Jag mitt upp i ett skrattanfall. Jaa, det är väl ungefär såhär man ser ut då. Mycket sensuellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0