Juuuuul snart

Sådär nu har jag precis fått ordning på alla julklappar, slagit in dom oså.
Fan vad missnöjd jag är över mitt inköp av klappar detta året. Så extremt jävla tråkiga. Jag brukar ju vara bäst på det där. Som det där året då jag köpte en hårrensare (eller vad det nu heter) till farfar eftersom jag var så extremt äcklad av hans öron- & näshår. Det var kul ska ni veta.
Jag har även hunnit med att spela bingolotto ikväll. Det märktes rätt tydligt att min mamma druckit vin.
Under 2:ans spel så utropade hon helt plötsligt "BINGO!!!"
Och jag vart så jävla irriterad, vinner inte jag ska ingen annan göra det heller liksom. Så jag kontrollerar hennes lott & upptäcker att hon fyllt i 4:ans spel. Hahaha, DET var helt ljuvligt underbart.
Nu ligger jag i sängen med pappas laptop & med en öl strax till höger om mig. Härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0