Kanske blir en sån här nästa gång!?

Det är ju snart 1 ½ år sen jag tatuerade mig, och ända sen dess har jag försökt klura ut vad jag ska göra nästa gång. Nu har jag äntligen funnit den ultimata tatueringen för mig!!! :)
Jag ska självfallet tatuera in denna "klocka" för att hedra den dagen då jag föddes. Det skulle faktiskt vara extremt typiskt mig.
Gissa vilken människa det är som har denna tatuering och som därmed har inspirerat mig?
Ingen mindre än den sexigaste medlemmen i Paradise Hotel, Andreas. Muuuums.


Kommentarer
Postat av: martina

andreas, men usch fyfean. Stroppjäveln ;D

2009-12-02 @ 10:38:50
Postat av: Becca

Neheeej, man märker att han kan bli lite förbannad o farlig ibland mjaaau oså e han blond o het :D

2009-12-02 @ 11:14:40
URL: http://beccashorty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0