Klapplös jul

Jag har funderat lite över det här med julklappar. Varenda år springer jag alltid omkring som en yr höna på stan dagen innan julafton för att finna julklappar till mina nära & kära. Jag måste fan vända den där trenden i år, jag måste vara ute i god tid. Men när fan ska jag få tid över till att handla de där stackars klapparna då?
Det finns ingen jävla tid över, så enkelt är det. På vardagarna jobbar man & efter jobbet hittar man på något skoj, man går sannerligen inte på stan i Motala. Och helgerna är ju bara att fetglömma för då krökar man.
Jag överväger faktsiskt att shoppa från nätet. Men det förstör ju själva känslan. Hela julklappshandlandets-charmen försvinner liksom. Vad tusan ska jag ta mig? Detta håller ju inte.
Kanske ska skita i att köpa julklappar & bara ta emot från andra? Take what you can get, give nothing back. 
DET är något som egotrippade Becca skulle tycka var riktigt dejligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0