Lördag & Becca e bakis som vanligt

Fy & fy här sitter jag & dricker julmust som jag egentligen hatar. Men vi har inte cola hemma, så måste ta det som är mest likt liksom. Jag är bakis som fan idag, det är nog alla som var med igår!
Först blev det lite förkrök hemma hos Räka, Adde & han fick stå ut med en jävla massa tjejsnack.
Sen blev det Hallen en sväng. Sen vidare på efterfest hos Adam. Riktigt trevligt var det faktiskt.
Sen blev det efter efterfest hemma hos Linn & Kimmo. Ví liksom flyttade festen en våning ner.
Sen var vi ett gäng som efterfestade till 7 imorse, så idag är jag fruktansvärt sliten kan jag meddela. Vaknade klockan 3 av att pappa ringde & var orolig eftersom han försökt nå mig i flera timmar.
Men men, igår var riktigt jävla kul. Så ska det vara fler gånger tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0