Paradise hotel

När jag börjar följa ett program som jag gillar, blir jag sjukt snabbt helt jävla insnöad.
Till en början så bojkottade jag Paradise hotel. Jag hade tänkt att se det första avsnittet, men glömde helt enkelt bort det, blev sur över det & sket i hela serien.
Men förra veckan så var det någon dag som jag hade tråkigt. Då började jag se alla avsnitt i tv6 play & fastnade direkt.
Fasen så sjukt det är med tv-serier, de har liksom makten över en. Man följer skiten slaviskt.
Och just nu mår jag fruktansvärt dåligt över att det inte sänds något nytt avsnitt förrän på söndag.
Så jävla gött förresten att det avundsjuka äcklet, Francesca, åkte ut. Jag verkligen avskyr sånna människor som är som hon. Tråkiga, sorgliga jävlar.

Go Andreas, Catja & Cimon!



Kommentarer
Postat av: Martina

Mmm, vill ha det där hela tiden ;D vill bara se mer och mer, precis som andra avenyn. loove <3

2009-12-11 @ 15:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0