Så lite som kan göra min dag till världens bästa haha

Fyfan vilken underbar dag gott folk!
Jag kommer hem från jobbet, sätter på datorn & går in på mailen. Bemöter ett mail från youtube om att någon har kommenterat ett av mina videoklipp. Loggar in på youtube för att checka läget. Och vem fan har inte kommenterat då?!?!?!
FREJ LARSSON, från Maskinen/Slagsmålsklubben/Far o Son. Jaa, ni fattar... Nu måste jag bara lyckas få tag i Malin, hon kommer nämligen också avlida när hon hör detta.
Herregud, denna dagen kan ju inte bli bättre.

Jag & Malin dansade ciggdansen. Jag tror att Frej diggade det rätt hårt. "Farligt farligt, Man får fittcancer av ciggdansen."

Kommentarer
Postat av: Martina

WOOOHOOO :D fett niiiice, vi börjar bli bundis me grabben asså :D kul att han sitter och kollar efter sig själv på youtube då guuud :D

2009-12-10 @ 19:05:28
Postat av: Anonym

Haha joo eller hur :P

hahaha men han e en extremt narcisstisk person, klart han googlar & youtubar sig själv då haha. Jag kan tänka mig att han gör det dagligen ;P

Men jag diggar det ^^

2009-12-10 @ 20:45:53
Postat av: Rasmus Orsén

Skulle lägga ner rökningen om jag va du.

2009-12-10 @ 21:25:46
URL: http://rollywood.blogg.se/
Postat av: Becca

Vilken tur att du inte e jag då

2009-12-10 @ 22:03:10
URL: http://beccashorty.blogg.se/
Postat av: Uppdateringen.se

Har försökt sammanfatta allt tillgängligt om Ciggdansen på min blogg: uppdateringen.se

2009-12-18 @ 20:58:23
URL: http://uppdateringen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0