Saknar grabbsen :(

Boysen åkte ju till Italien i fredags & skulle egentligen ha varit hemma igår.
Men det har ju fuckat sig totalt för dom, & jag är inte ens förvånad. Kombon Räcim är inte så jävla smart när man ska ut & resa.
Först blev deras flyg från Milano tillbaka till Sverige inställt. Sen tänkte dom att dom skulle boka en biljett till Barcelona. Även det flyget blev inställt.
Det sista jag hörde från dom, innan deras batterier på luren var slut, var att de skulle ta något jävla tåg till Schweiz. Så just nu har jag ingen aning om var de små liven håller hus. De kan praktiskt taget befinna sig varsomhelst i Europa & jag är orolig. Hoppas de kan ladda telefonerna inom kort så att de hör av sig.
Men de har iallafall uppdaterat mig via sms, mms & samtal under hela resan.
Här är några bilder som de har skickat:

 
Innan Inter-Lazio matchen. De ser så frusna & hjälplösa ut, de små liven.


Cim skickade denna & sa att han skulle hänga min keps på San siro, den jäveln.


Räka har köpt en ny halsduk.


Jag antar att de hade tråkigt när de skapade detta verk.


Cim deckade ståendes på flygplatsen, jag fattar inte hur han lyckas.


Sånna här meddelanden till mig finns tydligen lite överallt på Milanos flygplats.


JAG SAKNAR ER GRABBAR, KOM HEM NU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0