Stockholm nästa!

Sådär, nu har jag precis vaknat & alldeles strax ska jag börja packa. Jag hoppas på att jag & Josse kan vara påväg till Stockholm lite innan 1, men det blir rätt tufft.
Vad glad jag är för att jag & Josse åker upp till huvudstaden för att träffa Lisa. Vi 3 har alltid så jävla roligt tillsammans, bättre trio finns inte i tjejvärlden.
Ska bli så jävla skönt att komma ifrån Motala ett tag, fyfan va jag är trött på denna jävla skitstad just nu.

Lisa & jag i Stockholm  för två år sen. Diggar verkligen denna bild.



Jag & Jossebosse. Även denna är två år gammal :)


Kommentarer
Postat av: lisa

fyfaaaan vad nice det var att ni kom hit!

båda bilderna är ju förövrigt jävligt läckra!

2009-12-23 @ 11:06:03
Postat av: Becca

Det var guld Lisa!

kommer snart upp igen hoppas jag på :D

2009-12-23 @ 22:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0