Till mrs fläskis

På mitt jobb så är säkerligen över 90% av alla kunderna 70+.
De övriga 10% är antingen mongolider, psykiskt störda människor som sitter på anstaltet, fetton, hippies eller nördar.
Det finns en kund som kommer in lite då & då, en tjej. Den "bruden" är precis smällfet (alltså smällsmällsmällfet) & varenda jävla gång hon handlar så ska hon ha 2 bakelser med sig hem. Hon är verkligen ett typexempel på sånna människor som låtsas att de har någon person där hemma som de ska bjuda den andra bakelsen på. Men NEJ NEJ NEJ, jag kan sätta min högra hand på att den megatjockisen sitter där hemma & mumsar i sig allt fika alldeles ensam. Så försök inte lura mig, jag går inte på dina dumma "tricks".



Kommentarer
Postat av: Anonym

MAHAHAHAH ;D

2009-12-15 @ 18:26:30
Postat av: Anonym

haha fy faan va elak du är:P

2009-12-16 @ 12:41:12
URL: http://izabellandersson.blogg.se/
Postat av: lisa

hahahaha, ibland skriver du förjävla roligt alltså!

2009-12-16 @ 20:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0