Vit helg

Idag är det fredag & gissa vad Becca ska göra? FEEEEESTA!!!
Njaa, denna helg blir jävligt vit för min del. Det ska faktiskt bli skitskönt & fruktansvärt olikt mig. Har ingen aning om när jag hade en vit helg senast, 4-5 månader sen kanske? Detta är jävligt bra välgörenhet från mig, till min lever.
Som tur är så ska boysen också vara nyktra, säger de än så länge iallafall. Så jag får ju lite sällskap :)

När Cim slutar sitt jobb kl. 4 så ska vi iväg & sola. Sen hoppas jag på att vi hinner med en runda på stan för att leta lite julklappar. Måste ju faktiskt köpa sånna, hur tråkigt det än må vara att handla presenter åt någon annan än mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0