Bakis

Julbordet igår var helt sinnessjukt, vilket jävla fylleslag. Jag tänker inte ens försöka ge mig på att förklara hur fulla alla var & hur kul vi hade. Men det var iaf den roligaste festen på sjukt länge!

Idag mår man som man förtjänar. Jag har 2 baksmällor på en & samma gång eftersom jag skjöt upp gårdagens bakfylla med massa öl & snaps. Usch, det är verkligen förjävligt att vara såhär bakis. Men som tur är så är jag inte ensam med att må dåligt. Pappa mår ännu sämre, vilket är rätt åt honom så jävla hårt. Dessutom var inte Soffes bakfylla så jävla gullig heller berätta hon förut.

Fast baksmällan går som tur är åt rätt håll. Imorse trodde jag att jag skulle spy, men nu när jag har legat på soffan & glott på skidor & bara tagit det lugnt så mår jag mycket bättre. Ska iväg till Sun4U senare sen med Cim också. Linn kommer ju hem från Miami imorn, tror jag, så jag måste fräscha upp min bränna lite & klå henne i brunhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0