Cam Gigandet

Det blev inget besök på vårdcentralen idag, & det är jag väldigt glad över!
Dessutom mår jag myyyycket bättre, fasen så dejligt.

Ikväll har jag hängt med boysen. Vi har kollat på film, Never back down hette den. En fightingfilm, skiiiitbra. Och jag vart så kär i den där Ryan, han är ett hett stycke kött ni. En sån där rackare man bara vill sätta tänderna i liksom, grrrrr.
Oså blev det ju självklart Riverside. Det får man fasiken inte glömma. Jag älskar Riverside, helt insnöad.

Hetingen i Never back down. Han har även varit med i O.C. Visst känner ni igen honom? :)
Bad boy, yummie.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Älskar den där jävla filmen, vet inte hur många gånger jag sett den!

2009-11-10 @ 14:23:58
URL: http://amandakarlsssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0