Humörsvängningar

Morgonen jag har haft idag har varit den värsta på länge, jag var så jävla förbannad att jag höll på att spricka. Och allt gick ut över min stackars farmor som hade lagat så god mat till mig. Usch, måste verkligen be om ursäkt imorn.
Jag gick iallafall ut & skulle hämta posten & hade fått brev från Linköpings Tingsrätt igen. Så nu ska jag på ytterligare en rättegång, den 23 februari. En rättegångsjävel som jag inte ens vill medverka i.
Det blev att ringa Linn direkt oså åkte vi ner till snustationen för att skälla lite på dom. Men den där jävla kärringen var verkligen störd i huvudet. Fyfan vad hon såg ner på mig & Linn. "Jaha, två rättegångar under mycket kort tid, det är inte bra för era meriter flickor. Ni får sköta er hädanefter".
ÅHHHH, jag blev så himla upprörd. Vem fan är hon att dömma oss? Hon vet ingenting om något utav våra fall. Fy satan alltså, blir så trött på sånna där bitterfittor.

Som tur var vände mitt humör när jag, Malin & Ercan åkte till Cloetta Center & fick se LHC rövknulla HV upp & ner live. Det satt fint som fasen, så nu kan jag sova gott inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0