Jag har svinis

Det blev inget jobb idag. Precis som jag befarade så fick jag biverkningar av den där jävla vaccineringen. Vaknade upp imorse & hade asont i kroppen & så ont i halsen att jag var skithes, kunde knappt prata. Men som tur var fick jag ingen feber & nu såhär på kvällskvisten så mår jag mycket bättre än vad jag gjorde för några timmar sen. Så Becca är sannorligen back to buissness redan imorn. Tycker dock synd om Cim som åkte på 40 graders feber & annan shit. Som Räka sa: "Cim ska ju alltid vara värst". Jaa, det är synd om den gossen idag.

MEN nu vill jag varna er alla som ens överväger att ta den där skitsprutan. GÖR DET FÖR HELVETE INTE!!!!
Och om ni struntar i vad jag säger så skyll er själva.


Kommentarer
Postat av: Belliz

Jag måste ha ett fett bra imunförsvar för jag har sovit som en stock inatt och har bara jättelite ont o armen men inget som stör=) Inte märkt något faktiskt=)

2009-11-26 @ 12:07:00
URL: http://izabellandersson.blogg.se/
Postat av: Martina

Jissses kvinna, du är ju jämt sjuk :) inget immunförsvar elle :)? Stackare :p <3

2009-11-26 @ 22:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0