Julfesten next

Igår var en hård natt som slutade med att jag fick springa omkring med Zoncan på stan & leta rätt på husse, d.v.s Cim. Var inte sådär jätteglad på honom då kan jag lova, men det viktigaste var ju att han kom hem iaf. Jag trodde ju faktiskt att han hade dött & drabbades av några panikattacker haha.
Sen fick grabbarna slänga sig på soffan så tog jag sängen. Det är så boysen ska hållas.

Idag blir det julbord & fest med jobbet. Fyfan, jag är ju bakis. Hoppas jag kommer igång snart för Soffe kommer & hämtar mig om typ 45 minuter eller något. Då måste jag ju vara pigg & redo för förkrök. Sen vid halv 7 blir det att dra till Wetternmagasinet & äta julbord. Usch å fy å bläääää, jag HATAR julbord. ALLT förutom köttbullar & prinskorvar är äckligt... Men det är ju gratis dricka iaf & det är ju sjukt positivt.



Eeeuuuuuuuuuuuuuww

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0