Mår sämre

Shit, vad dålig jag varit på att blogga sen jag kom hem. Det beror nog på att jag inte sitter så mycket vid datorn på kvällarna när jag är sjuk. På dagarna kämpar jag emot lunginflammationen & träffar vänner & på kvällen slänger jag mig på sängen & sover liksom.
Även om jag har en massa turkiska tabletter med mig hem så känns det som om inflammationen bara blir värre & värre. Jag har ingen kondition för fem öre, ligger bara & flämtar som en hund. Dessutom har jag så in i helvete ont i högra lungan, smärtan där är helt sjuk.
Så idag kanske jag ska till vårdcentralen så att en svensk läkare få ta en titt på mig. Egentligen vill jag inte till doktorn. Jag hatar bakterier, baciller, sjukhus, läkares händer, smittor & allt som har med det där att göra. Men pappa tvingar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0