New Moon

Nu är jag & Malin precis hemkomna från bion. Vi har varit o sett New Moon, eller Twilight 2 som jag brukar säga. Och fy satan i gatan, milda matilda, kors i taket så jävla bra den var. Frågan är om man ska gå med i Team Jacob eller Team Edward. Jacob vinner ju med sin överheta kropp (som han ständigt visade upp i filmen & gjorde mig o Malin helt wild). Men Edwards ansikte, mystik & hjärta vinner nog den fighten trots allt. Tänk om man kunde kapa av hans huvud från sin kropp & placera det på Jacob, DET hade varit den optimala lösningen.



Kommentarer
Postat av: Martina

You know baby, jake is mine (A)<3

2009-11-26 @ 22:03:39
Postat av: becca

Du kan få han. Det e Edward som e min :)

Jake e ju typ bara 17, det hade varit pedofileri om jag velat ha han hahaha :P

2009-11-27 @ 09:56:41
Postat av: Martina

hahaha allvarligt ;D who cares :D

2009-12-02 @ 10:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0