Polisen hit & polisen dit

Idag fick jag ställa väckarklockan på halv 10 eftersom jag skulle bli förhörd via telefon. Fyyy vad elakt av polisen att ge mig en sån skittid.
Och på tal om polisen så blev jag & Malin stannde igår, polisen gjorde tydligen en "QP". Fattar inte riktigt varför det kallas så, varför blanda ihop ljuvliga McDonalds med polisen liksom? Det är ju en skam.
Oså vart det ju bråk utanför Hallen igår igen & polisen börjar fråga MIG en massa frågor om händelsen. Herregud, jag blir så trött.
Dessutom stod det om mig i tidningen igår. Åtal har väckts & rättegången blir av, vet dock inga datum & sånt shit ännu.
Fan, vad mycket inblandningar man har med polisen nu för tiden. Vill inte ha ett skit med dom att göra, men det går liksom inte att styra verkar det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0