Sjukhusbesök

Usch, idag har jag varit på sjukhuset i 2 timmar & blivit undersökt, röntgats & tagit blodprover i ARMEN. Jag hatar verkligen när de tar där, tar mycket hellre ett stick i fingret.
Pappa dissa mig för ett möte på Maxi & jag blev galet rädd. Jag har liksom inte varit på sjukhuset sen jag var en liten kid & inte kunde vägra. Men som tur var följde min guldklimp Malin med mig & var mitt mentala stöd.
Lunginflammationen var iallafall borta, skönt det. Men anledningen till att jag haft så jääävla ont i högra lungan var för att jag hostat sönder något muskelfäste på revbenen. Så jag har alltså inte haft ont i lungan (egentligen), jag har haft ont i revbenen.
Och sån där jävla skit läker tydligen inte på flera veckor. Jag längtar så sjukt mycket efter den dagen då jag kan börja sova på högersidan igen. Nu får jag ju ligga som en förlamad mongolid på den vänstra sidan hela jävla nätterna, sjukt irriterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0