DANSA MED VAPEN!!

Idag är det ingen vanlig dag må jag säga!! Idag händer det som jag har väntat på ett jävla bra tag. Vet ni vad jag menar? Nej, det gör ni inte. Men jag ska berätta!
Maskinen släpper en ny singel som heter "Dansa med vapen" ! Wiiiiiiiiiiie.
Dock har jag suttit här nu i en halvtimme & letat efter den, men finner den inte. Den har alltså inte blivit släppt ännu, men någon gång under dagen kommer den att släppas :)
När jag hör denna nya låt samt ser videon så kommer jag att bli helt borta & som satt i trans, det vet jag redan nu. Men det är niiice.

Äntligen är denna väntan över & snart kommer även albumet, muuuums.

Kommentarer
Postat av: Malin

Och för mig tog det fem min så hade jag låten på datorn...

Hihi va sur du blir:)

Puss på dig min lille vän, du ska veta de!

2009-10-01 @ 13:39:47
Postat av: Becca

yeye jag e inte bra på datorer. Men jag hittade helt SJÄLV!!!! DEEEEET e huvudsaken haha

2009-10-01 @ 14:45:07
URL: http://beccashorty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0