Det börjar dra ihop sig

Nu har jag sagt farväl till mina älskade små stjärtungar. Om typ 4 timmar beger jag & la familia oss ner till Götet.
Fyfan, vad jag har panik över denna flygresa. Jag är helt ärligt övertygad om att jag kommer dö, låter kanske larvigt, men det är så jag känner.
Jag tänker iallafall inte ens försöka mig på att sova denna natt, det kommer ändå inte att gå. Jag blir för orolig natten innan en flygresa, ligger ändå bara i sängen helt klarvaken & vrider & vänder på mig hela tiden.

Men men, tar jag mig fram levande till Turkiet så ska jag iallafall ha det asgött & leva som en kung.
Kommer dock sakna mina älskade vänner meeeeeega mycket. Har ju fan panik över att lämna er redan.

Skriver nog ett inlägg till innan jag åker hemifrån (om några timmar med andra ord).
Kan tänka mig att det kommer innehålla en hel del dödsångest & att jag älskar alla. Haha, jag blir ju så vek & svag av denna sortens påfrestning alltså.

Kommentarer
Postat av: erci

du sa inte hej då till mig minnsan din rövpulare

2009-10-29 @ 23:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0