General White for sure

Idag tog min stock General White slut. Jag köpte den på kryssningen, alltså den 17 september & idag är det den 14 oktober. En stock innehåller 240 snus (10 st dosor, innehållande 24 st snus i varje).
Med enkel mattematik har jag räknat ut att jag snusar ungefär 8,5 snus per dag. Jag blev verkligen positivt överraskad av dessa siffror. Eftersom dosorna alltid tar slut så fort trodde jag att jag snusade bra mycket mer. Men icke, icke!

Fast jag känner mig ändå lite dålig. Jag måste nog öka på det där, måste börja snusa mer. Måste börja leva lite farligare liksom.


Kommentarer
Postat av: Jojje

Bra jobbat.. jag bränner 1- 1½ om dagen..

2009-10-16 @ 12:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0