Hemma i kära Motala

Nu är jag back in town. Dessa 4 dagar som vi har spenderat i Malmö har varit helt underbara. Vi har träffat lite nya människor som var jävligt schyssta. Jag & Malin hade battle i att förnedra varandra i fredags & Abbe fick avgöra hur många poäng vi fick efter en "rond". Jag tror att hela battlen slutade oavgjort eftersom Malin avbröt den "innan vi börjar säga alldeles för hemska saker om varandra". Haha, det var nog tur det.

Igår var vi en sväng i Köpenhamn & shoppa samt besökte "hemlig ort". Jäääävligt fett ställe det där. Helt sjukt att man åker 30 minuter från Sverige & hamnar i en så fruktansvärd fet stad med många lagar som är så jävla mkt bättre än Sveriges töntiga skitlagar. Men men, vi är ju så jävla lagom & duktiga, fjaaaantigt & trååååkigt.

Hoppas att jag kan få lite bilder & någon film skickad av Malin ikväll som jag kan lägga upp här. Mycket text & lite bilder & filmer på sistone, ser ju inte alltför roligt ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0