Lång dag = bra dag

Det känns som om att denna dagen har varit jäkligt lång. Kan bero på att jag drog ut redan vid 12. Jag brukar liksom inte ens ha sussat klart vid den tiden i vanliga fall.

Efter att Bellan & jag gjort stan så drog jag till sporthallen med Malin, Räka & Cim. Jag & Malin simmade & grabbarna gymmade. Pappa kom förbi en sväng efter att han gymmat & checkade hur det gick för mig & Malin. Han tyckte att jag liknade en dränkt hund som inte kunde simma. "Ut med armarna & ta ordentliga simtag Becca, du drunknar ju snart för fan"
Även Räka & Cim skrattade åt mig, vaFAN är det något fel med min simstil eller?!?!?!?!!

Imorn är det fredag & Becca ska inte dricka, kors i taket. Anledningen är att jag jobbar lördag morgon, livet suger ibland. Men eftersom boysen + Malin också ska vara nyktra imorn så är min kväll räddad. (Vi kan låtsas att det är enbart p.g.a att de vill göra mig sällskap).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0