Morgontemperament

Igårkväll gick jag & la mig kl. 11. Det är nog de tidigaste som jag gått & lagt mig på flera månader. Jag var så självbelåten & stolt där jag låg i sängen. Efter ett tag märker jag att det är omöjligt att somna, så då tvingas jag läsa min värdelösa bok som inte är annat än värdelös. Men jag vart aldrig trött, så jag fick minsann läsa en jävla massa kapitel. Släckte lampan runt 2 & somna vid halv 3 någon gång.

Oså är man uppe såhär tidigt på morgonen, jaaa, det är jättesynd om mig nu.

Och till råga på allt så har jag haft en helvetesmorgon. Skaffa aldrig två väckarklockor säger jag bara. När man är nyvaken & förvirrad är det nämligen mycket enkelt att blanda ihop dessa & slå & ha sig på den ena för att man bara vill att den ska hålla käften. Sådär håller man på i kanske 30 sekunder, innan man listar ut att det i själva verket är den andra väckarklockan som skriker & har sig, högre & högre för varje sekund som går.

ÅHHH, nu är hela min dag förstörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0