Motala-Malmö-Köpenhamn

Snart åker jag & Malin ner till Malmö, wiiiie, jag är helt uppspelt.
Tåget går 18.02 från Mjölby oså är vi nere i Malmö runt 21.30. Blir att förkröka på tåget, sen checka in på vandrarhemmet, sen feeeeeesta.
Jag orkade inte packa igår, så ska väl göra det nu. Fan va jobbigt, jag får alltid beslutsångest när jag ska packa resväskan. Tur att min är så jävla fet så att jag får plats med mycket grejer.
Om typ en timme ska jag åka & säga hejdå till lilla räkskaftet. Han kommer sakna mig massor. Nu får du ingen kramkamrat på en hel helg döh, lilla plutten.

Imorn ska jag & Malin bege oss över bron, till pölseland, dejligt! Det är ju VM-kvalmatch mellan Sverige & Danmark där imorn så det kommer att vara proppat med folk. Hoppas man får träffa på några heta fotbollshuliganer. Muuuums


Såhär jävla taggad är jag inför denna resa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0