Smink

Klickade ju hem lite smink förra veckan & igår kom det äntligen med posten. Men fan, minns ju inte att jag beställde hem såhär mycket. Det märks att jag hade mycket pengar som jag ville slösa när jag beställde skiten. Så jävla typiskt mig, när jag har mycket pengar så får jag panik & måste köpa 1000 onödiga saker bara för att få slut på pengarna.
Att jag tog tre foundations var ju helt okey, det går åt. Men nio ögonskuggor? Jag använder ju knappt ögonskuggor... Whatever.
Hela kalaset gick iallafall på 900 & det är jävligt värt för såhär mycket bra mineralsmink.

Kommentarer
Postat av: MalinB

BECCA BECCA!

Fick du Blottning papers?:D:D:D::D:D

BEcca becca du har torr hy, jag har ju fet hy, ge mig ge mig ge mig!!!:D (jaa jag säger emot mig själv nu ifrån gårdagen:P)

2009-10-14 @ 17:22:10
Postat av: becca

hahaha, hur mkt du än sgr att du inte har fet hy så VET jag att du har det ;P och jaa, du kan få dom..

sluta skriv malin "B" förövrigt hhaha

2009-10-14 @ 21:45:07
Postat av: Anonym

Åh vilket bra pris, vart beställde du det ifrån ? :)

2009-10-14 @ 22:48:00
Postat av: Becca

http://www.everydayminerals.com/

2009-10-14 @ 23:34:42
URL: http://beccashorty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0