Bajs på dessa rubriker alltså

Precis hemkommen från jobb. Fick reda på att en av våra stamkunder har dött! Usch så hemskt, iofs var han riktigt jävla jobbig, men tråkigt ändå...
Snart ska jag hem till Malin & vi ska anmäla oss till streetdance för nybörjare. Hahaha, det kommer bli så jävla kul att börja dansa sånt. Jag har verkligen no takt- eller rytmkänsla, men whatever, jag ska bli kung ändå.

Imorn är jag förövrigt ledig. Ska alltså få sova ut ordentligt för första gången sen i torsdags, otroligt gött. Oså är det ju även lillördag idag, kanske ska ta sig några öl? Det får nog bli senare ikväll isåfall, så kan jag sova riiiktigt fint sen :)


Kommentarer
Postat av: Belliz

Ville oxå börja på de men sen såg jag att det inte va i Motala så då sket jag it:P Men om ni börjar så börjar jag me:P

2009-09-23 @ 21:39:51
URL: http://izabellandersson.blogg.se/
Postat av: Becca

gör de!! vi bokar senare ikväll eller imorn :)

2009-09-23 @ 21:59:29
URL: http://beccashorty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0