Becca i ett nötskal

      
God morgon!!
Inatt hände en fruktansvärt horribel grej... Jag tog en nattdusch & gnugga in en massa silvershampoo-smörja i håret i hopp om att gårdagens blondering skulle se mer lyckad ut. Silvershampoot fick vara kvar i håret medan jag raka benen & gjorde annan shit. Allt som allt hade jag väl i detta shampoo i ca 7 minuter. Oså sköljer jag ur det & känner mig supernöjd med mig själv; Nu har jag sannerligen blivit blondare, tänker jag. Hoppar ut ur duschen & studsar direkt till spegeln för att checka resultatet. Uuuusch, det var en sån hemsk syn, mina hårtoppar var helt lila. Jag rusade tillbaka in i duschen igen & började i ren panik shamponera & gnugga & ha mig. Sådär höll jag på i 15 minuter, sen orkade jag inte mer. Jag stegade ut från duschen, torkade håret, kollade mig i spegeln; fortfarande lila.
Yiiiies! Jag ville bara ta mitt liv i denna stund.



 
En sån här liten oskyldig flaska kan faktiskt få en att vilja självdö, så är det.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hhaahha fy faan va jobbigt då! De mååste jag se!

2009-09-02 @ 16:36:43
URL: http://izabellandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0