Bodytoning

Kl 17.30 ska jag & Josse på något pass som kallas bodytoning. Vafan är det? Jag har ingen aning om vad sånna här pass innebär, det är Josse som väljer vad vi ska gå på haha. Jag har bestämt att vi ska gå på boxning en gång i veckan & så har jag portat förslag som spinning & yoga eftersom jag hatar de två aktiviteterna. Resten skiter jag i, därför får Josse bestämma.
Men när jag googla på "bodytoning" & fick fram denna bild, så verkar inte detta vara ngt för mig. Jag vill pumpa ut all adrenalin, låta svetten rinna, halvt som halvt dö & ha en sån träningsvärk dagen efter att jag önskar att jag aldrig föddes. Jag vill alltså slita som ett svin när jag tränar, men på ett kul sätt.
Tänk om det här med bodytoning är som yoga? Då har jag en timmes uttråkan framför mig, och tristess har jag grymt svårt för att hantera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0