Frustrationernas frustration

Måste bara meddela att jag fattar nada av det här med blogg. Mixen Becca & tekniska prylar, som det här med datorer & funktioner & ditten & datten är inte riiiiktigt 100 hos mig.
Jag vill ladda upp ett klipp från youtube, hur sjutton bär jag mig åt då? 
Jag vill göra en egen design & skapa en header, hur sjutton bär jag mig åt då?
I förra inlägget laddade jag upp en bild (min syrra visade hur jag skulle göra), men nu sover hon & jag har redan glömt hur hon gjorde. Jag & datorer är en mycket sorglig historia ska ni veta.
Imorn ska jag tvinga Malin att lära mig, hon är en jävel på det här med datorer nämligen. Jaaa, så får det bli, vare sig hon vill eller inte.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha jaha då vet jag vad som väntar:P

2009-09-02 @ 16:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0