Födelsedagsfest

Imorn fyller Belliz 19 år, men det vill hon fira ikväll, så då gör vi det :)
Hon & någon Marcus har hyrt Hallen, satan så gött då slipper man alla mongon för en gångs skull som annars brukar befinna sig där.

Bellan är min allra snällaste vän. Det är helt sjukt hur snäll hon är, för snäll väldigt ofta. Jag kan förstå att sånna som inte känner henne kan tycka att hon ser rätt elak eller dryg ut, hennes "fasad" ser ju ändå rätt bitchig ut (kläderna, sminket o.s.v.). Men ack, så fel ni har & shiiiet vad rätt jag har.

Bellan, du är så mycket mer än snäll, men det är din absolut bästa egenskap!
Jag älskar dig & hoppas att du får en asrolig födelsedagsfest!



Kommentarer
Postat av: belliz

Aww tack så mkt gumman!! Älskar dej!! <3 =)

2009-09-28 @ 09:57:30
URL: http://izabellandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0