Gårdagen

Det blev ett väldigt kul födelsedagskalas för Linn igår. Viktor stod för upplivandet av förfesten kan jag lova. Har aldrig skrattat så mkt som när han på fullt allvar trodde att Crille i bageriet & min farsa var bröder. Haha, vi har känt varandra sen jag var 5 år & han har ändå ingen aning om vem min pappa är bror med. Crille är dessutom halv-mongo & det är det som är det roligaste av allt.

Bålen som Kimmo gjorde, innehållande en jävla massa vin & sprit, var livsfarlig. Jag drack några glas & den var mkt effektiv måste jag erkänna.

Innan 12 ngn gång så begav sig hela sällskapet i några taxibilar in mot stan. Jag, Linn, Kimmo & Jarri skulle in på Harrys, men Jarri var "för full". Satans vakter.

Jag gick in en runda på Hallen. Men stack därifrån rätt fort, det va alldeles för mkt folk & det får jag halvpanik av.

Drog vidare mot Brygget & stötte på Malin på vägen som strosade omkring med en vinflaska i handen. Hahaha, du såg ut som en riktig lodare där. Hon hade suttit hemma i all sin ensamhet & supit sig full på gammalt vin & absint. Hahaha.

På brygget träffade jag min barndomsvän, Alexander. Det var väldigt trevligt & kul att träffa på den lilla filuren. Vi snackade mest gamla minnen, musik & att han ganska nyss blivit farsa :)

Mycket lyckad kväll!!!



Braaaaaa Räka!



Klart man vänder upp & ner på bålenskålen & dricker upp de sista dropparna. Alkoholmissbruk annars ju?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0