Lunch med Belliz

Jag & bellan ska egentligen luncha på turbo kl. 12 idag. Men jag råka försova mig en timme, så jag skjöt upp det till 1. Fan, va typiskt mig det är.
Lilla stumpan praktiserar iallafall på gina, så jag ska hämta upp henne i stan. Det passar skitbra eftersom jag ändå måste köpa en ny läppensel & dra ner på feelgood & ge mina kontouppgifter. Det var ett jävligt bra tag sen jag träffade min älskade Belliz, så denna träff ska jag verkligen njuta av. Jag har ju saknat dig baby!


Jag & Bellan på Valborg, fulla & helt förjävliga. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har saknat dej meeee! Nu ses vi inte på massor av dagar ju! Men du får ha de så bra på kryssningen=)

Puss puss gumman <3 love yaaa

2009-09-15 @ 21:26:37
Postat av: Becca

Nee, men nästa vecka ses vi!!! :)

jaa, fyfan va jag ska köra hårt haha.

puuuuss<3

2009-09-15 @ 23:10:09
URL: http://beccashorty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0