Måndagsklubben!

Sitter här & pimplar lite kaffe, ska alldeles strax börja packa.
Sen blir det vidare till Mjölby, hem till Jessica. Där ska hon, jag & min slappstjärt Martina dricka bärs & fixa iordning oss. För ikväll blir det Måndagsklubben i Vadstena!!
Det är bartömning, så jag hoppas på finfiiina priser på den älskade ölen.
Jag är inte den som dansar när jag är ute, men Martina är det så ikväll får väl även Becca skaka rooompan lite. Fasen så dejligt!
Imorn ska de små barnen dock upp till skolan, hahaha synd om dom... Jag däremot, kan ligga i Jessicas säng eller bäddsoffa eller ngt & bara sova ruset av mig. Fasen så fint för mig!!

Jag & älskade Martina, ikväll kör vi hardcore baaaaby!


Kommentarer
Postat av: Martina

Naaaaaw, älskling. Så puttinuttit :)

vi hade skitkul fea :)<3 gör om snart igen. LOVE YOU !

2009-09-08 @ 16:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0