Mår så jäääävla bra

Räka ringde nyss & meddelade att allt är lugnt på kryssningen. Sälen har deckat. Räka & Cim sitter i rökrummet & ska snart dra några shots. Sköööönt, nu kan jag sova gött inatt :)

Själv sitter jag just nu & kuckilurar med en öl, carlsberg. Fy satan så fint det är. Firar att jag har några dagar ledigt från jobb! Fy & fy vad jag kommer att få sova ut, flera dagar i rad. Åh, jag är en lycklig människa.

Dessutom har jag fått väldigt goda nyheter om min bil idag. Jag får åka ner till Malmö & hämta den om 1-2 veckor. Reparationerna kommer att gå på dryga 50 000, tur att jag har helförsäkring & inte kommer att behöva betala ett shiiit, förutom självrisken såklart. Just nu känns det ändå rätt bra att min bil blev stulen haha. Jag menar: jag får splitter nya däck & fälgar & den blir omlackerad & massa andra småfinesser som ska bytas ut eller förbättras. Jaa, fasen så fint livet är just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0