Mina vänner är inte det minsta intelligenta

Denna bild fann jag på Amandas facebook igår (tror jag att det var?)
Jag är mycket fundersam över denna bild.... Ser ni vad jag ser? Amanda har placerat ut Linn på platsen "intelligent".
Hahaha, detta är så jävla kul. Linn har många goda egenskaper, men intelligens är inte en av dom, jag lovar. Jag har känt människan i snart 15 år för fan. Haha, ärligt talat så är jag ganska upprörd över det här, samtidigt som jag tycker att det är sjukt kul att håna & garva sönder mig över det.

Det roligaste av allt är att det säger en hel del om Amandas IQ.....


Kommentarer
Postat av: Linn

HAHAHAHA

2009-09-15 @ 14:15:10
Postat av: Anonym

hahahaha, ja du becca om du går in på denna sida på fb så ser du att det inte är du själv som VÄLJER vem som ska sitta var. Ditt IQ är ju heller inte så stort märker man av detta. menmen vad ska man säga ;P Puss

2009-09-16 @ 16:23:57
Postat av: Amanda

haha precis, det är inte en själv som väljer ditt pucko!:P

Och även om det hade varit det, hade du inte hamnat på intelligent, ;) höhö



Puss påre ;)

2009-09-16 @ 19:01:38
Postat av: Becca

Skit ner er ;)

haha, nää jag hade hamnat på sexig ;D

2009-09-16 @ 23:15:47
URL: http://beccashorty.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha eller inte!:)

2009-09-22 @ 23:26:02
URL: http://akarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0