Mjöööölby

Befinner mig i Mjölby.. Martina & Jessica kom aldrig upp till skolan imorse. Vi hörde inte att väckarklockan ringde...
Istället åkte vi till donken för att käka lite. Jessicas mamma ringde & sa att det va flera snutkontroller i stan & jag blev fett nojig. Tänk om jag skulle få blåsa liksom, man vet aldrig om alkoholintaget från dagen innan har hunnit att förbrännas.
Men vi slapp undan alla snutar som tur var!!
Snart ska jag skjutsa dessa flickor till skolan så de iaf går på en lektion idag, sen drar jag hem till kära Motala igen :)
Måndagsklubben igår var riktigt kul förresten, lite för mkt folk dock. Jag gillar verkligen inte att stå & köa i 100 år bara för att få köpa en öl. Men det blev att köpa 2 på samma gång så man slapp stå & köa ytterligare en gång...
Förövrigt så var jag fruuuuuktansvärt nära att pissa på mig igår, om ni ville veta.

Tack som fan för igår Jessica & Martina!!


Kommentarer
Postat av: Martina

Tack själv baby :)<3

2009-09-08 @ 16:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0