Mmm

Steg upp ur sängen kl. 11 idag & var superstolt över mig själv, har ju hållit på att sova bort de senaste dagarna helt o hållet. Jag orkade hålla mig uppe i ca en kvart, sen gick jag bums till sängen igen. Och nu har jag precis vaknat igen...
Vafan är det med mig? Varför vill jag bara sova hela tiden? Jag har alltid älskat sömn, men jag har aldrig någonsin sovit 14 timmar per natt utan att ha festat eller något i den stilen. Dessutom så vill jag ju bara sova vidare hela tiden.
Fan alltså, jag pallar inte att gå omkring & känna mig som en zombie längre. Jag vill ut & hitta på grejer - men nää, min kropp orkar inte, jag är för trött.

Usch, jag får panik snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0