Psykopaten = mördare

Fick nyss reda på jäääävligt heavy news. Jag & Malin gjorde ett försök att pressa den jäveln som stal min bil att betala självrisken som annars jag kommer att få betala. Eftersom det är lite svårt för oss att få kontakt med denna människa på egen hand, så har vi en "mellanhand". Så när denna mellanhand luskat lite & försökt kontakta psykopaten så får han reda på att denna person sitter på kåken, FÖR MORD!!!
Usch, jag mår så jävla illa vid tanken att jag suttit i samma rum & dessutom växlat några ord med en mördare, för bara 3 veckor sedan. Är nog i chocktillstånd nu, tror jag. Fan så läskigt allt blev helt plötsligt.
Just nu så är jag fruktansvärt glad över att jag aldrig märkte att han stal mina bilnycklar därinne på vandrahemmet. Jag hade ju givetvis lackat & flippat ur totalt. Undra vad han hade gjort då? Han är ju trots allt svårt psykiskt sjuk & sånna kan ju hitta på vad som helst.
Sååå nu är jag bara glad över att både jag & Malin lever & mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0