Raggarrunda

Precis hemkommen från en raggarrunda i Räkas nya bil, han har köpt en gammal Opel.
Vi har vart & handlat kladdkaka, som vi sedan smällde i oss hemma hos mig :)
Jävligt gött var det. Måste passa på att fetta mig som fan denna vecka, för nästa vecka blir det andra bullar. Träning, pulver & shit. Dessa människor kommer verkligen få lida de 2 veckorna som jag går på pulver. Jag kommer nämligen ha ständig pms & vara mer gnällig än vanligt.. Haha, det kommer att bli ett rent helvete för er!!
Ska väl passa på att be om ursäkt i förväg, ni vet att jag älskar er!
 


Räka & Sälen diggar slagsmålsklubben feeeett.



Malin är en stupid girl som målar läpparna i backspegeln istället för att hålla ögonen på vägen.

Kommentarer
Postat av: räka

vafan Rebeccadu måste ju lägga upp en hel bild så alla fårse skönheten:D:D

2009-09-03 @ 21:53:11
Postat av: Becca

Haha, jaa, jag får göra det ngn dag ;)

2009-09-03 @ 23:35:50
URL: http://beccashorty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0