Sälen

Det här är min kära vän Sälen, eller jaa Christoffer heter han ju, men saksamma. 
Han är en väldigt fin vän ska ni veta. Men usch, vad han kan gå mig på nerverna. Vi brukar bråka som om vi varit gifta i 40 år.
Men för att komma till saken. Detta är en kontaktannons. Jag ska fixa en bra brud åt denna sötnos. Inte någon random, utan någon med det lilla extra & jag ska godkänna henne, så är det. Han är värd den bästa & ska därför få den bästa, wihoo, vad snäll jag var där.
Men ni brudar som är intresserade kan ju alltid höra av er till honom på facebook eller något:

Namn: Christoffer Brors
Msn:
[email protected]


LET THE CHASE BEGIN!!!



Kolla vilken liten guldklimp!


Kommentarer
Postat av: Martina

haha menen så gulligt av dig beccurt :D

2009-09-02 @ 22:32:49
Postat av: Amanda

Hahaha har han fått napp än då ?;P

2009-09-03 @ 14:32:21
Postat av: becca

haha, jag vet faktiskt inte, tror inte de :P

svenska flickor e för blyga, jävla tråkmånsar.

2009-09-03 @ 16:25:52
URL: http://beccashorty.blogg.se/
Postat av: sälen

haha jag har ju becca så vad skulle jag behöva ?

2009-09-03 @ 16:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0