Sovdags

Nu ska jag gå & lägga mig. Känner mig inte ett dugg trött, men imorn ska jag jobba så jag måste sova jävligt snart.
Jag har kommit in i en läsa-böcker-period, helt sjuuuukt. Jag har läst ut 2 böcker på sisådär 1½ månad, och vanligtvis så läser jag inte ens en bok på ett år. Så nu ska jag bädda ner mig i sängen & läsa en bok jag lånat av mamma, tjock som tusan är den.
Och imorn beger jag mig in till Vadstena & gör mitt första på pass på...vad är det? 2 veckor kanske? Det ska iaf bli grymt kul !!!! :D
Det bästa är att jag jobbar med Anki, hon är typ 50 eller något, men hon är asrolig. Då kan jag liksom dra mina sarkastiska skämt på jobbet utan att någon tar åt sig. Gud, så dejligt!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0