Stalkers...

Just nu finns det inget jag ser fram emot lika mkt som den 17 september. Malin & jag har bokat kryssning. Vill ni veta anledningen? Jo, Maskinen, Far o son & Afasi & Filthy kommer att befinna sig på båten & kicka en massa låtar. För er som är retards & inte har koll på vilka personer som utgör dessa grupper så kan jag dra det för er:
Maskinen: Herbert Munkhammar (Afasi) & Frej Larsson
Far o son: Frej Larsson & Simon Gärdenfors
Afasi & Filthy: Herbert Munkhammar & Magnus Lidehäll

Det blir tredje gången vi ser Maskinen live & andra gången vi ser Far o son. Vi är lite stalkers, men vi gillar det & jag är helt övertygad om att dom gillar det. Självfallet siktar vi även på efterfest med dom, jag har tusen frågor som jag måste ha svar på!!!
Detta kommer minst sagt att bli kvällarnas kväll. Vi avgudar dessa grabbar, så är det.

EXAKT EN VECKA KVAR NU!!!! ;D



Afasi




Frej




Simon




Filthy


Kommentarer
Postat av: Belliz

Afasi är snyggast!! Älskar honom! hahah

2009-09-10 @ 14:41:57
URL: http://izabellandersson.blogg.se/
Postat av: becca

Freeeeeeeeeeeeeej<3

2009-09-10 @ 15:55:18
URL: http://beccashorty.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha va pinsam du är Becca:)

Och det är DU som siktat in dig på efterfest;) Jag överlever nog endå hahhaha:D

2009-09-10 @ 16:24:35
Postat av: becca

jag e väl aldrig pinsam Malin ?:P

hahha, lätt att vi ska efterfesta med dom!!

Får vi chansen så tar vi den utan tvekan!!! ;)

2009-09-10 @ 22:02:19
URL: http://beccashorty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0