Stryktipset & Lången

 Igår var jag & pappa & tippa, vilket vi vanligtvis brukar göra på lördagar. Jag gjorde både Stryktipset & Lången... OCH VANN PÅ BÅDA!!! Jag är ju helt jävla otrolig,kommer alltid att vara bäst på fotboll. När jag talar om fotboll borde alla andra bara sitta tysta & stilla & bara lyyyyyyssna.

Stryktipset fick jag dock bara 10 rätt på, men det är saksamma, det viktigaste var att slå pappa. Eftersom han tippar med flera både hel- & halvgarderingar. Jag tippar bara med 6 halvgarderingar, så mitt tips kostar alltid bara 64 spänn.

På Lången tippade jag Kalmar FF, Liverpool & Manchester United, vilket gav 6,06 i odds. Det dummaste av allt var att jag bara satsade 50 spänn, så nu får jag alltså bara ut ca: 300. Men det är saksamma, jag kommer vara i ett stort behov av pengar inom några dagar, så de där 100-lapparna passar fint nu :)

(Guld värt att notera är att pappa inte vann ett shit)


 JAG ÄR KUUUUUUUNG!




Haha, gårdagen gick verkligen ut på att skryta så mkt som möjligt, samt att reta ihjäl pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0