Galaxy imorn

Nu sitter jag här med min morgonkaffe & njuter av att jag inte behöver stressa denna morgon. Idag jobbar jag 14-19, fyfan, jag hatar det passet. Man kommer hem så sent liksom och idag har jag bråttom hem till Malin eftersom vi ska planera inför kryssningen imorn. Jag kommer inte kunna bestämma mig för vilka kläder jag ska ha på mig, och det kommer resultera i att jag tar min stora blå resväska & slänger ner halva garderoben som vanligt.

Men imorn bär det av till Stockholm & åka Galaxy-kryssning, saaaaatan vad jag har längtat ;D !!!
Sen så kommer vi även stanna kvar i Stockholm tills söndag, så man kommer bort från Motala ett tag. Vi ska gå på förhoppningsvis feta klubbar oså ska vi shoppa!! Skulle även vilja hinna med att träffa Lisa :)


Looooooooooooove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0