Psykopat-jävel

Nu sitter jag här & tänker på min älskade bil, min lilla bebis. När jag & Malin var i Malmö för 2 veckor sen så blev nämligen min pärla stulen & sönderkvaddad av en psykopat som hade permis från psyket. Jag har varit med om mkt trubbel genom livet, väldigt mkt. Men detta tog fan priset. Jag älskar min bil, den är det värdefullaste jag har & en idiot bara tog den & gjorde sönder den. Jag har nog aldrig känt mig lika kränkt & förödmjukad över ngt tidigare. 
Vart fan finns respekten för andra medmänniskor i denna personens värld?

Nu är iaf min pärla på en verkstad nere i Malmö & jag har ingen aning om när jag får hämta hem henne. Eller om jag överhuvudtaget kommer att få göra det. Försäkringsbolaget kan ju lika gärna komma fram till att bilens reparationer överskrider bilens värde. & viips, så får jag aldrig se pärlan igen. Usch, vad jag hatar den tanken.

Nu fick jag även en hastig våg av hat mot polisen & det svenska rättssystemet. Jag VET vem som tog min bil, jag har bevis. Men de bevisen "räcker" inte. De räcker inte ens till att ta in denna person på förhör. Jag har lämnat namn & adress på psykopaten & jag har berättat jääävligt utförligt hur denna människa stal min bil. Polisen jag pratade med medgav t.o.m att det verkligen låter som om jag "har rätt gärningsman". MEN det räcker ju inte till förhör.
Fyfan för det svenska rättssystemet, jag HATAR det. Ett stort jävla skämt är vad det är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0